2015. május 24., vasárnap

Next virágos&pörgős nyári ruhácska, 6 év, 116 cm - Jelenlegi ára: 1 690 Ft


Licit tárgya:
Next ruhácska
 Mérete:
6 év, 116 cm
hossza: 65 cm
mellbősége: 2*35 cm
pamut
ujjatlan
saját derék öves
pörgős
alsó szoknyás
sajnos a kis ruha több helyen is foltos ( a zöld részek fogták meg, így ez maradandó )
játszós vagy rohangálós rucinak is így is jó, annyira nem vészes
használt
A ruhák használt ruhák!!!
Mosást-vasalást igényelnek!
Tűhegynyi lyuk előfordulhat, bár én nem találkoztam vele.
Ha egyéb hibát látok, jelzem!
Az adott méretet minden esetben feltüntetem, további mérés NEM áll módomban!
A 2015-ös postai díjszabást találja a borítékra kattintva!
Postázási feltételek:
Vásárlás után a vatera/teszvesz küld egy automatikus levelet, abban minden információt megtalálsz az utalással kapcsolatosan.
Ha bármi kérdésed van email-ben elérhető vagyok, szívesen válaszolok!
Sima postázás és utánvétellel való fizetés NEM megoldható!
A terméket ajánlottan/vatera futárral vagy MPL postacsomagként küldöm!
Adásvétel lebonyolítására 7 munkanapot biztosítok.
14 nap múlva negatív értékelés mellett a terméket újra hirdetem.
LICITET NEM TÖRLÖK!!!



Jelenlegi ára: 1 690 Ft

Az aukció vége: 2015-06-13 06:41
. Next virágos&pörgős nyári ruhácska, 6 év, 116 cm - Jelenlegi ára: 1 690 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése