2015. március 30., hétfő

bőr fekete férfi bakancs, 41, vibram, túrabakancs - Jelenlegi ára: 7 777 Ft

Valódi vastag (marha) bőr bakancs, vibram talp, párnázott békanyelv, párnázott boka, valódi bőr bélés, újszerű állapot. A felsőrész egy darabból van, nem egy beázós fajtának látszik, bár "tex"-re utaló címke nincs rajta, szerintem vízálló. Talpbetét nincs, illetve egy posztóbetétet adok hozzá. A bakancsot fűző nélkül vettem, most egy használt aku fűző van benne. A bal fél orrának bal oldalán körömnyi horzsolásnyom. A képeken szerintem minden látszik. Kihasználatlanság miatt adom el, vagy 3 éve vettem, azóta az előszobában porosodik, egyszer sem viseltem. Belső talphossz 27 cm. Értelmes kérdésre szívesen válaszolok. MPL postapontig a szállítási díjat átvállalom.


Jelenlegi ára: 7 777 Ft

Az aukció vége: 2015-04-19 22:19
. bőr fekete férfi bakancs, 41, vibram, túrabakancs - Jelenlegi ára: 7 777 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése